Projecten in China

04 Juli 2016 - Groep

PARTNERSHIP HNA Tourism and Pierre & Vacances-Center Parcs

Naar aanleiding van de strategische partnerschapsakkoorden die in november 2015 werden afgesloten tussen de Groepen HNA Tourism en Pierre & Vacances-Center Parcs, werd maandag 4 juli 2016 de joint venture HNA PV Tourism Company Ltd ingehuldigd in Beijing, waarbij intentieverklaringen werden ondertekend betreffende de aankoop van 3 percelen grond, terwijl op hetzelfde moment in Parijs de ondertekening plaatsvond van een akkoordprotocol voor distributie van het Europese aanbod van de Groep Pierre & Vacances-Center Parcs in China in aanwezigheid van WANG Jian, directeur van de Groep HNA en Gérard BREMOND, PDG van de Groep Pierre & Vacances-Center Parcs.

09 November 2015 - Groep

Signature of the strategic partnership agreements between Pierre & Vacances-Center Parcs and HNA Tourism Groups

Pierre & Vacances-Center Parcs and HNA Tourism Groups have signed the strategic partnership agreements that follow the signature of the non-binding Memorandum of Understanding on July 2nd, 2015 in Toulouse (France).These agreements are twofold: firstly, development of Pierre & Vacances-Center Parcs concepts in China and secondly, equity investment from HNA Tourism Group into Pierre et Vacances S.A. capital.

02 Juli 2015 - Groep

Non-binding Memorandum of Understanding HNA Tourism - Pierre & Vacances-Center Parcs Group

The Pierre & Vacances-Center Parcs Group (PVCP) and HNA Tourism Group (HNA Tourism) have signed today a non-binding Memorandum of Understanding aimed to form a strategic partnership to develop the PVCP tourism concepts, in China and other Asian markets.