Projekte in China

04 Juli 2016 - Gruppe

PARTNERSHIP HNA Tourism and Pierre & Vacances-Center Parcs

Im Anschluss an die im November 2015 zwischen HNA Tourism und Pierre & Vacances-Center Parcs geschlossenen strategischen Partnerschaftsabkommen fand am Montag, den 4. Juli 2016 die Einweihung des Joint Venture HNA PV Tourism Company Ltd. in Peking statt, bei der Absichtserklärungen für den Erwerb von drei Grundstücken unterzeichnet wurden. Zur gleichen Zeit erfolgte in Paris die Unterzeichnung einer Vertriebsvereinbarung für das europäische Angebot der Gruppe Pierre & Vacances-Center Parcs in China. Anwesend waren Jian WANG, Vorsitzender der HNA Gruppe, und Gerard Bremond, Geschäftsführer der Gruppe Pierre & Vacances-Center Parcs.

09 November 2015 - Gruppe

Signature of the strategic partnership agreements between Pierre & Vacances-Center Parcs and HNA Tourism Groups

Pierre & Vacances-Center Parcs and HNA Tourism Groups have signed the strategic partnership agreements that follow the signature of the non-binding Memorandum of Understanding on July 2nd, 2015 in Toulouse (France).These agreements are twofold: firstly, development of Pierre & Vacances-Center Parcs concepts in China and secondly, equity investment from HNA Tourism Group into Pierre et Vacances S.A. capital.

02 Juli 2015 - Gruppe

Non-binding Memorandum of Understanding HNA Tourism - Pierre & Vacances-Center Parcs Group

The Pierre & Vacances-Center Parcs Group (PVCP) and HNA Tourism Group (HNA Tourism) have signed today a non-binding Memorandum of Understanding aimed to form a strategic partnership to develop the PVCP tourism concepts, in China and other Asian markets.